Roto City zkušenosti z veletrhu

Roto City zkušenosti z veletrhu

Leinfelden-Echterdingen - Pozvánkou k návštěvě "Roto City" oslovuje v těchto dnech společnost Roto Frank Fenster- und Türtechnologie GmbH (Roto FTT) své zákazníky. Podle společnosti si zde nyní můžete vyzkoušet mnoho nových produktů v rámci "Trade Show Experience". Interaktivní prohlídka virtuálního města je tak nyní ještě přínosnější.

Technologie kování v městských obytných prostorech

Nedávná integrace různých produktů do "Roto City" je logickým dalším vývojem, zdůrazňuje Eberhard Mammel. Ve společnosti Roto FTT je vedoucím marketingu sortimentu a úprav produktů. "Společnost Roto podporuje design a funkci budov v městských obytných prostorech pomocí inteligentních produktů. V "Roto City" se výrobci stavebních prvků dozvědí více o širokém spektru využití těchto výrobků."

Mammel hovoří o atraktivní alternativě k prezentacím na regionálních a národních veletrzích, které byly kvůli pandemii zrušeny. Na rozdíl od veletržního stánku není nově vytvořené digitální "kongresové centrum" v "Roto City" otevřeno jen několik dní, ale trvale. "Trade Show Experience" jako nabídka zaměřená zejména na zákazníky navíc přináší rozmanitou přidanou hodnotu.

Nezávislost na čase a místě

Všechny produktové inovace pro roky 2021 a 2022 jsou předvedeny v konkrétních místnostech a budovách ve virtuálním městě. Účast na  "Roto City Trade Show Experience" tak dává výrobcům stavebních komponent a projektantům příležitost individuálně se seznámit s jejich přínosem pro projekty všeho druhu.

V mezinárodním měřítku se kolegové z prodeje společnosti Roto těší, že se podělí se svými zákazníky o výjimečný zážitek z "Trade Show Experience", řekl Mammel. Vstup do nově rozšířeného "Roto City" je atraktivní jak při prezenční obchodní schůzce, tak v rámci videokonference. "O tom, jak a který digitální obsah bude použit a sdílen, rozhoduje host a hostitel individuálně. Digitalizace společnosti Roto se důsledně rozvíjí  s ohledem na zákazníky a přínosy."

Zpět