Společně za kvalitou kolem oken a dveří

Společně za kvalitou kolem oken a dveří

Leinfelden-Echterdingen – Messe München považuje počet 190 000 odborníků, kteří navštívili veletrh BAU 2023, za důkaz jeho velkého významu pro průmysl, i když ještě nedosáhl počtu 250 000 návštěvníků z roku 2019. Pro okenní a dveřní techniku Roto Frank byla situace zcela odlišná, jak popisuje výkonný ředitel Marcus Sander: "Rozhodnutí pro nové umístění v hale C4 a prezentace řešení pro všechny materiály rámů nám přivedly o 20 % více hostů na veletržní stánek než při minulé účasti. Z našeho pohledu i tento ohlas návštěvníků jasně vypovídá o velkém významu veletrhu BAU pro obor a samozřejmě o tom, že osobní setkání na veletrzích je pro mnoho zákazníků stále velmi důležité."

Více pohodlí a kvality života v každé místnosti - výrobci oken a dveří, kteří se hlásí k tomuto poslání, se na stánku stavebního subdodavatele cítili dobře informováni. Expozice totiž nabízela náměty k diskusi o důležitých otázkách, jako je společný přínos výrobce a dodavatele kování k optimálnímu naplnění očekávání koncových uživatelů.

Pro každou budovu, pro každou místnost

Výrobci stavebních komponent a architekti z Evropy, Asie a Ameriky našli na veletrhu  Roto nápady v hojném počtu: ať už se jednalo o všestranné posuvné systémy, flexibilní moduly kování pro otvíravě-sklopná okna, atraktivní dveřní závěsy, moderní automatické systémy uzavření, vysoce výkonná těsnění nebo speciální provedení pro hliníkové konstrukce - specialista na technologie opět jasně ukázal, proč se vyplatí hledat dokonalé kování. "Naše řešení kování optimálně splňují všechny specifické funkční, komfortní a designové požadavky na okna a dveře - ve všech variantách otvírání a materiálech rámů, pro všechny typy budov a koncepce místností po celém světě. V souladu s tím jsme zažili velmi intenzivní osobní výměnu informací, kterou jsme v této podobě všichni dlouho postrádali," shrnuje veletržní dění Eberhard Mammel." Jako vedoucí oddělení adaptace výrobků a marketingu sortimentu řídí Mammel také firemní proces veletrhů, akcí a showroomů.

Digitální design se setkává s veletržní výstavbou

Design veletržního stánku odpovídal digitálnímu "Roto City". V něm se partneři společnosti dlouhodobě seznamují s produktovými řešeními v rámci online konferencí nebo při návštěvách svého  poradce. Na veletrhu BAU se dvě budovy z virtuálního města staly skutečností: jedna polovina veletržního stánku byla napodobeninou hotelu digitální poradenské platformy. Zde byly předvedeny stavební prvky a kování tak, jak jsou žádané pro veřejné budovy. Hned vedle, v domácím prostředí, byla k vidění inteligentní řešení, která zajišťují bezpečí a pohodlí obytných prostor.

Speciální design stánku umožňoval autentický zážitek z výrobků. K vidění bylo kování a těsnění, která jsou optimálně sladěna tak, aby zajistila dokonalou funkci stavebního prvku v konkrétní místnosti a typu budovy.

Nový zážitek z veletrhu

Již na veletrhu si někteří výrobci se svými poradci domluvili další setkání ve virtuálním "Roto City". Jejich cíl: prodiskutovat technické detaily výrobků prezentovaných v Mnichově s širším týmem z vlastní firmy. Prezentace témat BAU ve virtuálním kongresovém centru by měla být zajímavá i pro architekty, kteří se na veletrh nemohli dostavit. Tam se mohou v čase, který si sami zvolí, a pod vedením konzultanta společnosti Roto seznámit s řešeními vystavenými v Mnichově v rámci "prohlídky".

Žádaní specialisté

Partneři v oblasti hliníkových fasád a okenních konstrukcí byli v předstihu před veletrhem pozváni, aby si v samostatné konferenční místnosti pohovořili s konzultanty Roto Aluvision o speciálních řešeních a službách Roto Object Business. Speciální prezentace se konaly dvakrát denně. "Naše poradenské služby pomáhají architektům, projektantům, systémovým domům a investorům po celém světě úspěšně realizovat vynikající architekturu. Příkladem z poslední doby je naše plně skrytá speciální  otvíravá závěsová strana, kterou jsme vyvinuli pro komplex budov "FOUR Frankfurt". Velký počet účastníků našich prezentací a obrovský ohlas na naše exponáty na veletrhu Aluvision jsou kromě potvrzené přidané hodnoty výrobku jistě také výrazem toho, že zástupci oboru skutečně čekali, až se konečně bude možné opět setkat na veletrhu," shrnuje Jordi Nadal, obchodní ředitel společnosti Roto Aluvision.

Integrovaná komunikace

Velký zájem vyvolaly také každodenní video zprávy z veletržního stánku na sociálních sítích. Pod názvem "Produkt dne" byly v krátkých klipech představeny jednotlivé veletržní exponáty. Někteří návštěvníci veletrhu se díky tomu zastavili osobně, uvádí produktový manažer programu Sliding Aleksander Vukovic, který ve videu představil vystavené posuvné kování s vysokou těsností "Roto Patio Inowa" ve variantě 400 kg.

Zpět